قیمت هر کیلو ضایعات آهن

قیمت هر کیلو ضایعات آهن
فهرست مطالب

 قیمت هر کیلو ضایعات آهن به دلیل خرید و فروش مکرر همواره دغدغه اصلی فعالان این حوزه بوده و با معاملات این محصولات آنها را به چرخه تولید باز می گرداند. مقاطعی مانند میلگرد، پروفیل، تیرآهن، لوله و … همگی از مقاطع فولادی هستند که به عنوان ضایعات در بازار به فروش می رسند. خوب است بدانید که قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد در بازار می تواند تحت تاثیر قیمت ضایعات باشد، زیرا در صورت بازگشت این محصولات به چرخه تولید، این امر می تواند باعث تغییر در نرخ تولید این مصالح شود.

قیمت ضایعات موضوع مهمی است که خریداران و فروشندگان باید به آن توجه کنند و از آنجایی که استفاده از ضایعات برای تولید بسیاری از محصولات ضروری است، اهمیت آن دو چندان می شود. قیمت هر کیلو ضایعات آهن تحت تاثیر عوامل متعددی است. در ادامه به تحلیل قیمت روز ضایعات فلزی و عوامل موثر بر تغییرات قیمت این محصولات می پردازیم.

ضایعات آهن چیست؟

قراضه آهن را ضایعات آهن کم کربن می نامند که پس از استفاده می تواند دوباره ذوب شود. ضایعات آهنی ناشی از دفن زباله، پسماندهای خطوط تولید فلز، پسماندهای صنایع، محصولات فلزی برگشتی، صنعت خودرو، کالاهای خانگی، ضایعات فلزی، بسته بندی مواد غذایی، زباله های اماکن عمومی، تولید خودرو، لوازم خانگی، کشتی سازی، تولید موتور، قطعه سازی، برج انتقال نیرو، راه آهن، صنعت نفت و پتروشیمی، صنعت سیمان، سدهای ساختمانی، پل سازی، ادوات مختلف، ماشین آلات کشاورزی، کارخانجات، آهن سقوط کرده از سیل و زلزله، تخریب شهرها، تخریب کشتی ها و واگن های راه آهن، بازسازی ضایعات راه آهن، ماشین آلات راه سازی، انواع خودروهای درجه پایین و بازسازی خطوط تولید می شود.

قیمت ضایعات آهن آلات

قیمت ضایعات فلزی می تواند بسته به عوامل متفاوت باشد. به عنوان مثال: جنس، نوع، آلیاژ، روش بسته بندی و … در قیمت این محصول تاثیر دارد. این ضایعات که محصولات معیوب و ضایعات چدن و ​​فولاد هستند به صورت پرس شده و پرس نشده موجود بوده و نوسانات قیمت آنها برای خریداران قابل توجه است. به گفته کارشناسان قیمت آن بر اساس وزن به کیلوگرم محاسبه می شود.

قیمت هر کیلو ضایعات آهن

هزینه هر کیلوگرم قراضه اهن بسته به تفاوت در گروه، نهال، هیبرید و محصول و غیره متفاوت است. اگر مقدار ضایعات فلزی زیاد باشد یا محصول تقاضای زیادی داشته باشد و کمبود عرضه داشته باشد، طبیعتا قیمت آن افزایش خواهد یافت. بنابراین چون این محصول در فصول خاصی از سال تقاضای کمتری دارد قیمت آن نیز کاهش می یابد.

به عنوان مثال این کالا در زمستان به دلیل سرد بودن هوا تقاضای چندانی ندارد. محل سکونت شما نیز در این مورد موثر می باشد، زیرا ضایعات باید در جای دیگری آماده شوند و اگر محل سکونت شما از این محل دور باشد، هزینه حمل و نقل و غیره شامل آن می شود.

قیمت روز ضایعات آهن

ارزش روزانه ضایعات آهن بر اساس نرخ روزانه جهانی تعیین می شود، در حالی که ارزش روزانه رده های سبک، سنگین، فوق ویژه و ویژه متفاوت است، به ازای هر کیلوگرم فروخته می شود. زیرا نوع آهن در قیمت هر کیلو ضایعات آهن موثر است.

اگر اهن شما از نوع بیلت شمشی است، به دلیل ضایعات کمتر، نرخ بالاتری دارد. اما اگر ضایعات آن زیاد باشد قیمت آن با توافق طرفین تعیین می شود. برای مشاهده و بررسی قیمت جهانی آهن می توانید به سایت کیلوتن مراجعه نمایید.

به گفته کارشناسان قیمت ضایعات آهن بر اساس درصد خلوص و بر حسب کیلوگرم اندازه گیری می شود. در واقع، هرچه فلز کمتری در ضایعات فلزی استفاده شود، قیمت هر کیلوگرم بالاتر است و ورود آن به بخش بازیافت آسان تر می شود. قیمت روزانه قراضه تحت تأثیر عوامل و متغیرهای زیادی در بازار فولاد قرار دارد و در طول زمان تغییر می کند.

قیمت ضایعات آهن در بازار امروز

قیمت آهن قراضه امروزه در بازار با توجه به عوامل مختلف متفاوت است. خرید و فروش ضایعات مرتبط و بازیافت تا بازگشت به چرخه تولید بسیار مهم است. زیرا عواملی که بر قیمت آن و فرآیند بازیافت و سایر هزینه ها تاثیر می گذارد باعث می شود که قیمت این محصولات در هر لحظه با عدد خاصی تعیین شود.

به طور کلی ضایعات آهن و بازیافت آن و بازگشت آن به چرخه تولید موضوع مهمی در کشور ما و بازارهای بین المللی است. قیمت هر کیلو ضایعات آهن بسته به عواملی که در ادامه ذکر می کنیم روزانه تغییر می کند و می توانید با مراجعه به سایت این تغییرات را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به وب سایت مراجعه کنید.

عوامل موثر بر قیمت هر کیلو ضایعات آهن

ضایعات فلزی علاوه بر ضایعات صنعتی، شامل زباله های خانگی نیز می شود. به عنوان مثال بسیاری از وسایل فلزی بی مصرف نیز از خریداران جمع آوری شده و به انبارهای شخصی یا فضاهای باز منتقل می شود. از عوامل موثر بر قیمت قراضه آهن می توان به وزن آهن و کارایی ضایعات اشاره کرد. به عنوان مثال:

  • اگر ضایعات موتور خودرو باشد و امکان استفاده مجدد از آن وجود داشته باشد، دیگر قیمت آن بر اساس وزن محاسبه نمی شود.
  • اگر قراضه از ترکیب فلزات مختلف ساخته شود به دلیل ناخالصی قیمت آن کاهش می یابد.

به طور کلی قیمت هر کیلو ضایعات آهن ثابت نیست و با افزایش یا کاهش قیمت در بازار در نوسان است. همچنین قیمت هایی که در یک سایت اینترنتی مشاهده می کنید ممکن است با قیمت های ارائه شده در بازار متفاوت باشد.

راهنمای خرید اینترنتی ضایعات فلزی

پس از اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن مندرج در سایت جهت مشاوره در مورد انتخاب صحیح تماس گرفته و پس از مشاوره با متخصص مجرب، محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین می توانید از طریق سبد خرید سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت برای سهولت در خرید فلز با شما تماس بگیرند. توجه داشته باشید که سفارش در تمامی شهرهای ایران اعم از اصفهان، تهران، شیراز و … امکان پذیر است. مجموعه کیلوتن این امکان را به شما می دهد که کالا را در تمام شهرهای ایران تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله از وب سایت کیلوتن سعی کردیم شما را با قیمت هر کیلو ضایعات آهن آشنا کنیم. بازیافت فلزات الزامات زیادی دارد و اطلاع از قیمت ضایعات قبل از خرید یکی از اولویت های خریداران می باشد. مواردی که در مورد قیمت ضایعات ذکر شده، نه تنها شامل ضایعات فلزی می شود، بلکه شامل ضایعات آلومینیوم، ضایعات آهن، ضایعات فولادی، ضایعات انواع ورق های فلزی و … نیز می گردد. همچنین قیمت هر کیلو ضایعات آهن بسته به پرس بودن یا نبودن آن محاسبه می شود.

بر اساس فاکتورهای ذکر شده در تعیین قیمت ضایعات، مجموعه کیلوتن مرجع مناسبی برای خرید این محصول و سایر محصولات فولادی می باشد. شما همراهان گرامی می توانید به صورت روزانه از این سایت بازدید کنید و به روز باشید. تیم پشتیبانی ما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما بوده و همه روزه قیمت هر کیلو ضایعات آهن را با تامین کنندگان خود اعلام می کند. با مراجعه به سایت و کانال تلگرامی کیلوتن عضوی از خانواده ما شوید.

دسته بندی محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *