ره آورد، تحلیل بورس

تحلیل بورس
فهرست مطالب

وب سایت راه آورد ۳۶۵ محصول شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ با مجوز پردازش اطلاعات مالی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت دانش بانیان آغاز کرد. در ره آورد ۳۶۵ بزرگترین بانک ها و شرکت های اطلاعات مالی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار، با ابزار تحلیل تکنیکال جامع ارائه شده است.

از مهم ترین ویژگی های ۳۶۵ می توان به، شبکه اجتماعی مبتنی بر ابزارهای فنی، ابزارهای فیلترینگ سازمانی بر اساس پارامترهای مختلف فنی و اساسی بدون کدنویسی و سیستم مدیریت آلارم اشاره کرد. همچنین می توانید از گزارش ها، خبرنامه های مختلف و مجموعه کامل فیلم های آموزشی رایگان بهره مند شوید.

امروزه خانواده کاربران راه آورد ۳۶۵ بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر هستند، که از وب سرویس ها و اپلیکیشن های راه آورد ۳۶۵ استفاده می کنند. ارتباط نزدیک با صاحبان پلتفرم برای ارائه خدمات موثر و کارآمد، تلاش شرکا برای معرفی خدمات جدید و ارائه آن ها به شیوه ای پایدار، ۳۶۵ را به یکی از بهترین پلتفرم های صنعت تبدیل کرده است.

معرفی سایت ره آورد فولاد

اولین و بزرگترین وب سایت تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال، که دارای ابزارهای پیشرفته مورد نیاز بازارهای مالی است، وب سایت راه آورد می باشد. این وب سایت برگرفته از وب سایت تریدینگ ویو tradingview.com و توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا ایجاد شده است. تمامی تجهیزات و ابزارهای پیشرفته مورد نیاز تحلیلگران بازار سرمایه در این سایت قرار دارد. هر فرد با ایجاد حساب کاربری می تواند تحلیل خود را روی نمودار انجام داده و ذخیره کند.

از ویژگی های این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعدیل قیمت سهام به طرق مختلف
  • ارائه گزارش های مالی و اطلاعات معاملات برای انواع دارایی ها از جمله: سهام، اوراق بدهی، صندوق های سرمایه گذاری و غیره.
  • اطلاعات کامل در مورد گزارش های مالی شرکت ها
  • انتقال داده های تجاری به سایر نرم افزارهای تحلیل تکنیکال
  • ایجاد هشدار سریع برای هر شخصیت
  • اعلان های فوری برای هر نمادی که می خواهید ایجاد کنید.
  • ایجاد فیلترهای مختلف بر اساس تحلیل تکنیکال و بنیادی

بررسی داده های نمودار بورس در ره آورد

برای انجام دقیق تحلیل تکنیکال، نمودارهای قیمت باید تاریخی ترین تغییرات قیمت بورس را از نظر فاندامنتال و در بازار سهام به دلیل فعالیت شرکت، تفاوت قیمت ها را ارائه دهند، در تعدیل قیمت مانند افزایش سرمایه باید دقت شود. و هرچه تقسیم سود این دو پارامتر با دقت بیشتری ارائه شوند، کیفیت تحلیل تکنیکال بالاتر خواهد بود. از سوی دیگر، تنوع ابزارهای فنی ارائه شده روی میز، تحلیلگران را برای استفاده از این پلتفرم جذب می کند.

توجه داشته باشید که سایت راه آورد ۳۶۵، بر اساس نمودارهای قیمتی سایت تریدینگ ویو، یکی از بهترین پلتفرم های تحلیل وب سایت در دنیا و اکثر نمادهای بورس، اطلاعاتی در مورد بورس تهران ارائه می دهد و تاریخ صحیح را نیز نشان می دهد.

ویژگی های نرم افزار راه آورد ۳۶۵

بولتن: شما می توانید اطلاعات و گزارش های به روز رسانی روزانه را در بولتن راه آورد ۳۶۵ مشاهده کنید، این اطلاعات شامل سیگنال های خرید و فروش، رویدادهای مهم بازار، اندازه های پیش بینی، تجزیه و تحلیل فنی و بسیاری از اطلاعات و گزارش های مفید است، که به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

اطلاعات زنده بازارهای سرمایه: آخرین نرخ معاملات سهام، ارز، سکه، طلا، وجوه، اوراق قرضه و اوراق مشتقه در بازارهای داخلی و خارجی، به همراه پایگاه های اطلاعاتی تاریخچه معاملات بورس، از سال ۱۳۶۸ به صورت رایگان در سایت موجود است. علاوه بر اطلاعات مربوط به معاملات، کلیه اطلاعات صورت های مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس نیز قابل بررسی، مقایسه و تجزیه و تحلیل است.

گفتگو: راه آورد ۳۶۵ یک شبکه اجتماعی بر اساس ابزارهای فنی ایجاد کرد. از طریق این شبکه اجتماعی در هر زمان می توانید، تحلیل نمودارها و تغییرات ایجاد شده در آن را مشاهده کنید.

نقشه بازار: ابزاری در یک نگاه برای ردیابی بازار سهام، که به کاربران امکان می دهد بازار را بر اساس عملکرد روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه شرکت مشاهده کنند. علاوه بر بازده بازار، کاربران می توانند در یک نگاه نشانه هایی از حجم معاملات مشکوک را مشاهده کنند و تکنیک های سهام را که از بیش از ۱۵ شاخص جمع آوری شده است، دنبال کنند.

انتقال داده: قابلیت استخراج اطلاعات و همچنین به روز رسانی خودکار. کاربران اطلاعات مورد نظر خود را در قالب فایل های اکسل از نرم افزار دریافت می کنند و با استفاده از فیلتر، می توانند گزارش های خود را ایجاد کنند. کاربران می توانند از سرویس انتقال داده و همچنین به روز رسانی خودکار، برای استفاده از نرم افزارهای فنی ویژه استفاده کنند.

فیلترهای پیشرفته: ره آورد ۳۶۵ ابزارهای فیلتر شرکت را براساس، معیارهای فنی و اولیه و بدون نیاز به کدنویسی به شما ارائه می دهد. این فیلتر شما را قادر می سازد، تا در انتخاب سهام سودآور بهتر تصمیم گیری کنید.

هشدارها: با استفاده از ابزار هشدار، هرگز از رویدادهای بازار عقب نخواهید ماند. هشدارهایی را برای افزایش یا کاهش قیمت، صف خرید یا فروش، جلسات و تغییرات عرضه و تقاضا تنظیم کنید تا ۳۶۵ از طریق ایمیل و اعلان ها به شما اطلاع دهد.

نمایش: ویجت نمایش به شما امکان می دهد آیکون های مورد علاقه خود را نمایش دهید. با این گزینه می توانید نماد مورد نظر خود را، در هر لحظه پیگیری کنید و بر اساس تغییرات آن اقدام به خرید یا فروش کنید.

بازار بورس آهن با کیلوتن

مجموعه کیلوتن برای موفقیت مشتریان، خدمات مقایسه قیمت و فروش انواع فولاد را ارائه می دهد. این مجموعه با پشتوانه تجربه و مهارت خود، سعی در جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان دارد. در کانال تلگرام کیلوتن به صورت روزانه گزارش های بورس قرار داده می شود.

در حال حاضر با پیشرفت دنیای صنعت و ساختمان، نیاز به فولاد و فلز رو به افزایش است، از این رو برای تسهیل و افزایش توانمندی در ساخت و تولید، انواع اسکلت فلزی صنعتی و ساختمانی وجود دارد. کارشناسان ما شما را در جریان روند بازار، بهترین خدمات و قیمت آهن قرار می دهند. به کانال تلگرام کیلوتن بپیوندید تا خرید خود را رضایت بخش تر کنید.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط وب سایت کیلوتن، امکان خرید آنلاین آهن آلات و جلب رضایت مشتریان بلند مدت می باشد. شما مشتری گرامی می توانید انواع آهن آلات و مقاطع فولادی را از آهن به صورت اقساطی، چک، ال سی و … خریداری نمایید.

تلاش ما در مجموعه کیلوتن همیشه این بوده است، که با ارائه کمترین قیمت آهن آلات با ضمانت نامه کتبی، آسایش و راحتی خرید آهن آلات را برای شما به ارمغان بیاوریم.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ره آورد ۳۶۵ پرداختیم و گفتیم که راه آورد ۳۶۵ یک شبکه اجتماعی اطلاعات و اوراق بهادار با فناوری پیشرفته و امکانات ویژه تحلیلی است. هدف از انتشار این نرم افزار ارائه کلیه امکانات و اطلاعات موجود در نرم افزار جدید راه آورد ۳۶۵ به صورت مدرن و قابل دسترسی از طریق وب و دستگاه های تلفن همراه می باشد. ابزارها و امکانات پیشرفته این وب سایت هر آنچه که یک محقق بازار به آن نیاز دارد را از طریق بستر وب فراهم می کند و کاربران وب سایت ره آورد ۳۶۵ با ایجاد حساب کاربری خود می توانند به صورت جداگانه شاخص های تحقیق تحقیق را انجام داده و به روش های مختلف ذخیره کنند. و می توانند با مراجعه مجدد به این وب سایت در هر زمان و هر مکان به بررسی کامل خود دسترسی داشته باشند.

دسته بندی محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *